Γενικές Δραστηριότητες

Θέλετε να δούμε το πρόβλημα της εξαφάνισης απ' όλες τις πλευρές; Ας παίξουμε το παρακάτω θεατρικό παιχνίδι:

- Θέμα: "Οι πρασπάθειες που γίνονται για να βρεθεί μια κοινή λύση στο πρόβλημα της επιβίωσης των χελωνών".
- Σενάριο: Υπάρχει μια έντονη διαμάχη ανάμεσα στους ξενοδόχους και στους εθελοντές του "Αρχέλων" για το πώς θα προστατευτούν οι χελώνες, χωρίς όμως να δημιουργηθούν εμπόδια στους ξενοδόχους. Ο δήμαρχος καλείται να δώσει τη λύση και γι' αυτό ζητά απ' όλους τους ενδιαφερόμενους να συζητήσουν και να υποστηρίξουν τη θέση τους μ' επιχειρήματα.
- Ρόλοι:
1. Οι εθελοντές προτείνουν να παρθούν κάποια μέτρα για να εξασφαλίσουν την επιβίωση των χελωνών.
2. Από την άλλη πλευρά, οι ξενοδόχοι υποστηρίζουν ότι αυτά τα μέτρα θα ζημιώσουν τον τουρισμό.
3. Ο δήμαρχος είναι αυτός που συντονίζει τη συζήτηση, τονίζει τα υπέρ και τα κατά της κάθε πλευράς και προσπαθεί να βρει μια μέση λύση, με την οποία δε θ' αδικηθεί κανείς.

Θέλετε να γίνετε εσείς οι σεναριογράφοι του θεατρικού παιχνιδιού; Ολοκληρώστε το, γράφοντας τα κατάλληλα επιχειρήματα για κάθε ρόλο, με τα οποία θα προσπαθήσετε να πείσετε τους συνομιλητές σας. Στη συνέχεια, χωριστείτε σε τρεις ομάδες και υποδυθείτε τους αντίστοιχους ρόλους.

(σημείωση: τα επιχειρήματα αυτά μπορείτε να τα γράψετε σ' ένα φύλλο χαρτί ή στο σημειωματάριο, ακολουθώντας την παρακάτω διαδρομή: Έναρξη-Προγράμματα-Βοηθήματα-Σημειωματάριο)

PHX.jpg

Για να εντοπίσετε στο χάρτη τις περιοχές που γεννούν οι χελώνες, πατήστε στο googlemap.

Τώρα θα δουλέψουμε ομαδικά! Σχετικά με την εξαφάνιση των θαλάσσιων χελωνών(περιβάλλον), ας προτείνει ο καθένας σας διάφορους τρόπους με τους οποίους η κοινωνία μπορεί να συμβάλει στην αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος, μέσα από πολιτισμικές εκδηλώσεις και τη συγκέντρωση χρημάτων(οικονομία), για να εξασφαλιστεί η επιβίωση των θαλάσσιων χελωνών. Αφού συγκεντρωθούν οι απόψεις όλων σας, γράψτε μια επιστολή και στείλτε την στους αρμόδιους φορείς.

Αν θέλετε μπορείτε να διαβάσετε τα παραμύθια που αναφέρονται στις πηγές, για περισσότερες πληροφορίες!

enhmer.jpg
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License